sâmbătă, 27 august 2011

a mai trecut un timp

       dupa aproape un an scriu la fel de confuz si la fel de mirat. shit happens se pare ca este noua zicala mondiala,cand nu te astepti se intampla exact ce nu trebuie. dupa un an pot sa va spun ca am vazut tot felul de lucruri,ce-i drept lucrurile nu s-au schimbat foarte mult exceptand plimbarile neanuntate cu autostopul;berile reci impartite cu noi prieteni si experiente din cele mai variate au ramas la ordinea zilei.

        din septembrie anul trecut si pana acum la sfarsitul lui august nici nu m-am mai gandit sa las niste ganduri interfetei mele blog-eristice dar se pare ca mi-am reamintit de "asta micu"...sper sa nu uit din nou...

        ce sa va mai spun...pentru faptele potential penale sau pentru a restabili legatura contactati-ma,a fost un an plin,cuvantul cheie a fost "nou" deci cred ca avem ce povestii.

      p.s. a cool cat once said: make the difference,kid!
     

        p.p.s. stop for a moment,breathe some fresh air,and act like you don't f***ing care...(i mean sh*t,that's meant to bring you down)
 

          p.p.p.s. sper sa ne vedem curand si s-am bafta-n sesiune:))

                                                                           take care,
                                                                                 yours truly:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu