joi, 4 februarie 2010

jocuri de noroc,aparate,pacanele

ce sunt jocurile de noroc? pai au fost inventate cu multe secole in urma,de ce? pentru ca omul a dorit sa se imbogateasca rapid dintotdeauna...si cum e mai bine sa-i iei unui om banii decat dandu-i impresia ca poate castiga mai mult decat are...prin urmare jocurile de noroc sunt o mare teapa unde jucatorul pierde iar casa castiga,slabiciunile omului sunt foarte bine expuse in manifestarile de genul asta...
odata ce intri in contact cu ele,si probabil ai noroc,castigi ceva,incepi sa te joci,jucatul nu se limiteaza la ocazional in scurt timp de la debut,ajungi foarte usor sa pierzi mai mult decat ai si sa iti distrugi nervii sa iti pierzi noptile ,sa te-ngropi in datorii...

va recomand sa nu va apucati,sa nu incercati,daca sunteti curiosi le gasiti pe net...

interesant este insa faptul ca interfata de care se loveste jucatorul este una "draguta" fata de ce se intampla de fapt,obiceiul asta devenit viciu si apoi as spune eu boala e printre cele mai nefaste,nu merita sa ajungi in pozitia in care tu esti jucatorul...iti vei pierde controlul la un momentdat...

nimic nu-i mai rau ca dependenta iar dependenta de jocuri de noroc altereaza caracterul,altereaza mare parte din stilul tau de viata,eu pot sa spun sincer ca am fost slab,am fost prins in mrejele jocurilor timp de 3-4 luni,am vazut cazuri mult mai grave ca ale mele in jurul meu,nu am reusit sa ma las pana in ziua in care au aflat ai mei tot ce se petrecea cu mine in ultimul timp,acum st ok de o saptamana si ceva nu am mai intrat si nici nu am sa mai intru in nici o sala de jocuri,nu are rost...

sunt bucuros ca am fost "prins" pentru ca ajunsesem jos,situatia mea scoalara si tot ce e normal in viata unui pusti de 19 ani se schimbase,pana si in ziua in care am implinit 19 ani am fost si am pierdut o parte din banii cu care trebuia sa-mi fac ziua...

va recomand sa beti o bere,sa fumati o tigara,un cui sau sa faceti ce vreti voi dar nu va apucati de jocuri de noroc...nu exista nici un jucator care dupa mult timp sa poata spune ca a castigat...

take care!

5 comentarii:

  1. Ohohooo...Post nou ,in sfarsit!!...Bravo,imi place mesajul...lumea ar trebui sa invete din greselile altora!!..Ma atragea si mai mult daca la sfarsit nu recomandai fumatul,berea,etc...sunt la fel de nocive ca si jocurl de noroc!

    RăspundețiȘtergere
  2. asta-i parerea ta :). poti sa faci bani frumosi daca stii cum, unde.. etc. castigu la "aparate" implica multe chesti

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca ai chef de jocuri de noroc, atunci incerci. Daca iti place, continui sa joci, daca nu te lasi. E simplu. Dar e important sa te opresti in momentul in care vezi ca incepi sa pierzi. E un semn bun! :)

    RăspundețiȘtergere