miercuri, 23 decembrie 2009

a mai trecut un an...

un an bun in care m-am distrat pe diferite groove-uri...am avut parte de multe lucruri,bune,rele...oricum pot sa spun ca am incercat sa fac ceva cu trupa,am reusit pana la un punct dar prin septembrie baietii si-au luat zborul si acum o luna cam asa si anda a luat decizia sa plece,ce s-a intamplat...evident:line-up nou...dar din pacate temporar fara basist...multa munca...


cred ca de data asta vom aborda un stil putin mai dur,cu cojones de pitesti,tot solista avem,dar energie inca mai exista si piesele usor usor trebuie sa apara,din pacate daca va placeau piesele vechi probabil doar 2 linii melodice au sa fie pastrate,numele ramane...toate bune...

imi doresc si va doresc sarbatori fericite un an nou mai bun...si dati click:)) mai jos

aici frate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu